گروه صنعتی قطره گستر

گروه صنعتی قطره گستر
ارایه دهنده لوازم آبیاری(قطره ای-بارانی) 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه صنعتی قطره گستر و آدرس ghatragostar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چگونه هندوانه پرورش دهیم :
مکانی را انتخاب کنید که گیاهتان بتواند نور خورشید را به طور کامل دریافت کند. هندوانه ها بسیار پر خور هستند، میزان زیادی کود کشاورزی و کود طبیعی و برگ به زمین‌تان اضافه کنید، با خاک آن خوب کار کنید، مطمئن شوید که خاک به خوبی میتواند آب را جذب کند .
مرتبا کود دهی کنید ، از کودهای با نیتروژن بالا آنقدر استفاده کنید تا هنگامی که هندوانه شروع به گل دادن میکند، پس از آن کودتان را به کودهای دارای پتاسیوم و فسفر بالا تغییر دهید،حتی استفاده از کودهای مایع و برگ مانند نیز توصیه می کنیم.گیاه هندوانه بسیار زیاد عاشق آب است، حتما در دوره های کوتاه خشک بودن خاک نیز به آن آب اضافه کنید تمام وقت خاک آن را مرطوب نگه دارید.


مهم : خربزه و هندوانه ها تنها به کودهای شیمیایی به حد معادلی نیاز دارند . طبق گفته دکتر فریتی باغبانان باید توجه کنند که بیش از حد به محصولشان نیتروژن اضافه نکنند. ایشان اضافه می‌کنند که نیتروژن بیش از حد زمان چیدن میوه را به تاخیر می‌اندازد پس بنابراین رسیده شدنش نیز به تاخیر می‌افتد . حتی شانس بیمار شدن برگها را نیز شدت می‌دهد. اگر برگهای زیادی بیمار و آفت زده شوند – شکر به اندازه‌ی کافی تولید نمی‌شود و خربزه ها یا هندوانه ها مزه‌ای مانند خیار ( بالنگ ) را می‌دهند.

کاشتن هندوانه:
-
در خانه: اگر منطقه شما دارای فصل کاشت کوتاهی میباشد و یا اینکه میخواهید هرچه سریعتر هندوانه شما به نتیجه برسد‌، پس جوانه هارا در ظرف ها یا گلدانهای تکی و جداگانه بکارید.ما پیشنهاد می کنیم که از گلدانهای دارای کود گیاهی یا زغال سنگ استفاده کنید زیرا بدینوسیله می‌توان آن را مستقیما و با حداقل شک جابجایی‌، گیاه را در باغ بکارید.


-
در زمین و باغ : تخم های هندوانه را تقریبا حدود 2/5 سانتی متر در زیر خاک قرار دهید و آن هارا به صورت ردیفی و با فاصله ای در حدود 90 تا 100 سانتیمتر در میانشان بچینید و ردیفها را 180 تا 220 سانتی متر از هم فاصله دهید، می توانید دو تا سه تخم را در یک مکان بکارید.


-
هندوانه – خیار و کدو بهتر است تا دوسال در آن مکان که قبلا یکی از آنها کاشته شده بود کاشته نشوند،کاشتن در همان نقطه می‌تواند موجب تحریک آفات و حشراتی شود که برای این گونه محصولات ضرر دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 مرداد 1394برچسب:کاشت هندوانه, ] [ 10:44 ] [ Hamid Akbari ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 11627
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1